Клієнту
+38 (068) 868 25 25
Наша адреса
м. Харків, вул. Олімпійська, 12, 61060
Телефони
Графік роботи
  • Пн-Пт: з 10 до 18
  • Сб: з 10 до 17
E-mail
Перейти до контактів
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Обмін та повернення

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».


Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.


Умови обміну та повернення для товарів належної якості:

Процедура обміну та повернення товару належної якості відбувається за рахунок покупця. 

Згідно Закону «Про захист прав споживачів»", товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий, якщо:

- товар не був у використанні і не має слідів носіння;

- подряпин, сколів, потертостей, вм'ятин тощо;

- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;

- збережено всі ярлики і заводське маркування;

- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

Повернення відбувається службою доставки «Нова Пошта» за тарифами транспортної компанії.


Процедура обміну та повернення для товарів належної якості:

- проінформуйте на номер +38 (068) 868 25 25 і повідомте про намір повернути оплачений товар;

- надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги;

- повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;

- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів.


Умови обміну та повернення для товарів неналежної якості:

Повернення товару неналежної якості відбувається за рахунок продавця.

При отриманні товару неналежної якості покупець може відмовитися на пошті або зробити повернення проінформувавши нас в перші 24 години.

Процедура обміну та повернення для товарів неналежної якості:

- проінформуйте нас за номером +38 (068) 868 25 25 і повідомте про намір повернути оплачений товар;

- надішліть нам товар перевізником за рахунок отримувача;

- повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;

- після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар.

Адреса для повернення: Нова Пошта № 67, вулиця Гвардійців-Широнінців, 30, м. Харків, +38 (068) 868 25 25.

Якщо товар не приїхав до покупця з вини служби доставки, за згодою обох сторін можливе повторне відправлення замовлення.

Всі товари на сайті підлягають поверненню та обміну.


Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.