Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови обміну та повернення для товарів належної якості:
Процедура обміну та повернення товару належної якості відбувається за рахунок покупця.
Згідно Закону «Про захист прав споживачів»", товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий, якщо:
- товар не був у використанні і не має слідів носіння;
- подряпин, сколів, потертостей, вм'ятин тощо;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережено всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Повернення відбувається службою доставки «Нова Пошта» за тарифами транспортної компанії.
Процедура обміну та повернення для товарів належної якості:
- проінформуйте на номер +38 (068) 868 25 25 і повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником, сплативши його послуги;
- повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення вартості товару;
- після отримання, перевірки вмісту посилки на відповідність умовам повернення товару, ми повертаємо Вам гроші або інший товар протягом трьох робочих днів.
Умови обміну та повернення для товарів неналежної якості:
Повернення товару неналежної якості відбувається за рахунок продавця.
При отриманні товару неналежної якості покупець може відмовитися на пошті або зробити повернення проінформувавши нас в перші 24 години.
Процедура обміну та повернення для товарів неналежної якості:
- проінформуйте нас за номером +38 (068) 868 25 25 і повідомте про намір повернути оплачений товар;
- надішліть нам товар перевізником за рахунок отримувача;
- повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
- після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо гроші на банківську карту або надсилаємо інший товар.
Адреса для повернення: Нова Пошта № 67, вулиця Гвардійців-Широнінців, 30, м. Харків, +38 (068) 868 25 25.
Якщо товар не приїхав до покупця з вини служби доставки, за згодою обох сторін можливе повторне відправлення замовлення.
Всі товари на сайті підлягають поверненню та обміну.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.